en fa
en fa

News and Articles

  • Home
  • Blog
  • مخزن پلی اتیلن چیست ؟

مخزن پلی اتیلن چیست ؟

 امروزه مخازن پلی اتیلن برای ذخیره کردن آب و مایعات سازگار با پلی اتیلن و حمل موادی تولید می شوند..

امروزه مخازن پلی اتیلن برای ذخیره کردن آب و مایعات سازگار با پلی اتیلن و حمل موادی تولید می شوند که با پلی اتیلن سازگاری دارند. این مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلنی معمولا در صنعت ساختمان ، کشاورزی و صنایع شیمیایی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و دیگر مایعات استفاده می شوند. مخازن پلی اتیلن که مخازن پلیمری نیز نامیده می شوند به دلایل بسیار زیادی محبوب هستند و گوی سبقت را از سایر مخازن مورد استفاده در گذشته ربوده اند. در ادامه می توانید اطلاعاتی درباره مخازن پلی اتیلن از قبیل: مزایای مخارن پلی اتیلن، معایب و نقاط ضعف آن ها، ساختار فیزیکی و شیمیایی اجزای تشکیل دهنده مخازن پلی اتیلن و نکات لازم جهت خرید مناسب مخازن پلی اتیلن بدست آورید.

ویژگی های مخازن پلی اتیلن :

  • مخازن پلی اتیلن به سادگی قابل دسترس می باشند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند . حتی شما به راحتی می توانید به وب سایت فروش آنلاین تجهیزات پلی اتیلنی رفته و مخزن مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید . جهت خرید مخزن پلی اتیلن کلیک کنید
  • قیمت مخزن های پلی اتین نسبت به مخازن فلزی یا جنس های دیگر کاملا گایین تر و استفاده از این مخازن مقرون به صرفه است .
  • دامنه کاربرد مخازن پلی اتیلن با توجه به جنس و مواد اولیه آنها و سازگاری با طیف وسیعی از مواد و سیالات بسیار گسترده است .
  • با توجه به شکل پذیری و انعطاف مواد اولیه پلی اتیلن ، مخازن پلی اتیلن قابل تولید در ابعاد و اشکال مختلف می باشد و جهت هر گونه فضا و محیطی قابل طراحی و ساخت است .
  • مخزن های پلی اتیلن دارای وزن بسیار کمی هستند و جابجایی و حمل و نقل آنها بسیار ساده است .
  • به جهت ساختار مولکولی آنها در مقابل خوردگی و اشعه آفتاب بسیار مقاومند و این باعث طول عمر بالای این محصول گردیده .

نحوه ساخت مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن با فرآیند قالب گیری دورانی تولید می شوند. در شروع پروسه تولید مواد پودری پلیمری با مواد حفاظتی اشعه ماوراء بنفش ترکیب می شوند و درون یک قالب دو تکه ریخته می شود. درصد ترکیبات مواد حفاظت کننده اشعه ماوراء بنفش استفاده شده در این مخلوط بستگی به کاربرد نهایی مخزن تولید شده دارد. با بسته شدن قالب ، قالب در کوره داغ با دمای مناسب تحت حرارت قرار می گیرد. در طول فرایند حرارت، قالب در دو جهت ۳۶۰ درجه به چرخش در می آید. این حرکات باعث می شود با ذوب شدن ترکیب، مخلوط حاصل بر روی همه قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرایند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن درجه حرارت به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما مخزن از قالب خارج می شود.

قابلیت سازگاری مخازن پلی اتیلن

  مخازن پلی اتیلن از جنس پلیمر HDPE و MDPE  هستند که در برابر اکثر مواد مانند آفت کش ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند. با این حال، مخازن پلی اتیلن را نباید برای نگه داری سوختهایی مانند بنزین استفاده کرد چون این مواد می توانند پلاستیک را سست و شکننده کنند. فقط انواع خاصی از پلی اتیلن برای این کار می توانند مناسب باشد که ماده اولیه آنها در ایران یا در دسترس نیست و یا قیمت تمام شده محصول خیلی گران تر از مخازن فلزی تمام می شود. برای همین توصیه می کنیم برای نگهداری طولانی مدت مواد سوختی مطابق استاندردهای شرکت نفت از انواع مخازن فلزی استاندراد و محافظت شده استفاده کنید.

منهول مخزن پلی اتیلن سپتیک

Contact us

9821 28422514+(10line phone)

mobail 09128592975


IPACO company address

Tehran, Marzdaran Boulevard,Ebrahimi St
Arash St.,Alvand 2 Alley, No. 5


ایمیل شرکت ایپاکو

iipaco@

info@ipa-co.com


working hours

Saturday to Wednesday
9:00 Morning to 18:00 afternoon
Thursdays
9:00 Morning to 18:00 afternoon
Fridays
It is closed

Orders will be shipped on Friday, Saturday

نماد اعتماد